Frequently Ask Question | Gedung Fesyen Si Comel Anda

Kami menyediakan pakaian dan kelengkapan untuk si comel anda supaya sentiasa kekal comel dan bergaya bermula dari awal kelahiran sehingga mereka membesar dan berjaya untuk menjadi permata hati kepada ibu dan ayah mereka. InsyaAllah

 

Frequently Ask Question

  1. Bolehkah pembelian secara online ini boleh dipercayai?

    Boleh. Kerana selama ini kami telah melakukan urusniaga melalui ebay.com (qaylive) dan mudah.my (kasmat brothers) dan setiap barang yang dipesan oleh pelanggan telah selamat tiba. Sekiranya barang yang dipesan tidak sampai ke tangan pembeli, kami akan memulangkan semula nilai barang yang dibeli kepada pelanggan setelah pengesahan dibuat.

  2. Bagaimana pembayaran perlu dibuat?

    Para pelanggan digalakkan untuk membuat pembayaran melalui Pindahan Bank/Bank Transfer sama ada ke akaun CIMB ataupun Maybank. Sila simpan resit pembayaran sebagai bukti urusniaga.

  3. Bagaimana penghantaran barang yang dibeli?

    Setiap penghantaran item yang dibeli akan dihantar menggunakan Pos Laju. Pembeli juga akan diberi 'Tracking Number' sebagai rujukan.

  4. Bagaimana sekiranya item yang dihantar tidak sama seperti mana barang yang dipesan?

    Item yang sebenar akan dihantar kepada pelanggan tanpa dikenakan sebarang cas tambahan dan pelanggan hanya perlu menghantarkan dahulu item yang tersilap kepada kami.

  5. Bolehkan penghantaran item dilakukan secara COD (Cash On Delivery)?

    Pihak kami hanya menerima COD di kawasan Bandar Batu Pahat dan kawasan semasa yang berdekatan sahaja.

0 comments:

Post a Comment