Cara Pembelian | Gedung Fesyen Si Comel Anda

Kami menyediakan pakaian dan kelengkapan untuk si comel anda supaya sentiasa kekal comel dan bergaya bermula dari awal kelahiran sehingga mereka membesar dan berjaya untuk menjadi permata hati kepada ibu dan ayah mereka. InsyaAllah

 

Cara Pembelian


  1. Selamat datang ke galeri Baby's Ummi. Kami menyediakan pelbagai produk yang ditawarkan secara talian kepada pelanggan untuk memudahkan pelanggan membeli produk tanpa perlu membuang tenaga dan masa.

  2. Apabila tuan/puan berminat dengan sebarang item yang dipaparkan di dalam web ini, tuan hanya perlu mengambil nombor rujukan produk dan sms/email kepada kami berkenaan stok item tersebut. Kami akan memaklumkan kepada Tuan/Puan sekiranya item masih terdapat di dalam stok. Setelah itu, Tuan/Puan perlu melengkapkan maklumat ke dalam borang pembelian yang kami sediakan.

  3. Setelah pembayaran dilakukan, sila maklumkan butir-butir pembayaran (Bank, Tarikh, Masa, Jumlah) ke dalam borang pembelian.

  4. Setiap penghantaran barang akan menggunakan Pos Laju ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura, Indonesia dan sekiranya barang yang dipesan tidak sampai ke tangan Tuan/Puan, kami akan memulangkan semula jumlah bayaran item (kecuali pos) kepada Tuan/Puan setelah pengesahan dibuat.

  5. Sebarang pertanyaan atau makluman, sila email ke qaylives@gmail.com atau sms ke +60197494921.

  6. Terima kasih kerana menjadi pelanggan kami.

0 comments:

Post a Comment